9

Petycja o Zmartwychwstanie.


Pogrążona w głebokim żalu i jeszcze większej złości na Nieboszczkę, która pieprznęła głupotę nad głupoty, zawiadamiam, że odlotowa Lineczka Demina postanowiła udać się w ostatnią podróż. I mówi serio, bo inaczej w życiu nie dałaby mi swoich ciuchów z Last Call.

Wszystkich miłych blogierów (i nie tylko), którzy tak jak ja i Uzi nie wyobrażają sobie drugiego życia bez szaleństw Pierwszej Damy PR proszę o podpisanie (za pomocą komentarza) poniższej petycji...

Petycja o Zmartwychwstanie Linki Deminy

Sznurek, do cięzkiej cholery! WRACAJ!


9 Comments


co tu duzo mowic -> http://pl.youtube.com/watch?v=_IGn0C-fk6Y


ja sie podpisuje. juz to widze... linka zmartwychwstaje w czasie ceremonii pogrzebowej... furrore by zrobila!


Cicho tam, bo zacznie zrzędzić, że my tylko o trafficu...


nie no ja teraz pojade po calosci LInkaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wrocccccccccccc... bede stoba siedziec nie jedna noc ale wroc :)
http://de.youtube.com/watch?v=VHwOb6dqH5E
bo jak nie bedzie nastepny pogrzeb przysiegam :(


Liiinkaaa, nie umieraaaaj!
Po prostu http://pl.youtube.com/watch?v=d61gbsPTEqc


Podpisuję się. Ze względu na liczbę altów mój głos jest mocnym głosem ;-)


Linka wracaj ino już kurz bo takie osoby jak ty to ze świecą szukać,I to mówię serio o!


Ten komentarz został usunięty przez autora.

(ten sam na Platou i u Koty) Powiem tak :)
Miło mi, że tak mnie namawiacie, jednak chciałam przypomnieć, że ja nadal tu jestem! Nie znikam nigdzie! HALO:)
Z Linką się związałam ale mimo wszystko to nadal tylko avatar;)
Warto było ją usunąć chociażby dlatego, że tak trudno to zrobić. Nie chcę być tak mocno uzależniona od pikselowej laleczki:( Może i na te "99,5%" wrócę ale chciałabym chociaż sprobować odinstalować się z SL-a, dawno już wyciągnęłam wniosek, że SL to gra - nie gra, rzeczywistość - nie rzeczywistość ale po pierwsze wstrętny nałóg, pożeracz czasu, wysysacz energii:)
Fałszywe, fikcyjne uczucia powodujące wielkie emocje. Kłamstwa, niedomówienia, iluzje, niedoskonała zabawa w życie.
Dlatego chyba mimo wszystko chociaż spróbuje to zakończyć.
Oczywiście nie widzę jedynie minusów, dzięki tej gierce poznałam Was. Te znajomości chciałabym jak najbardziej kontynuować. Aniołki Charliego czyli Emus, Jocelyn moje dwie perełki, przyjaciółki.Jedyny w swoim rodzaju SQL ideał MILES. Śmiechawka Meg, opanowana Mad. Freaki jak Ando, Tandetta, Mercinek1990, Jojson i Marek. Mądrzy panowie biznesmeny Jacek i Sulmah:)Perfekcyjna Ayumi z nie mniej perfekcyjną Morri( mistrzynią w otwieraniu win. Clarysa (wspólwłaścicielka moich pikselowych doświadczeń, Klaudia, Aniołek, Gosiaczek, kochana Ania Aya. Wariatki, Maślanka i Kasiaa.
Cudowny Miecio Kwak. I dwie ONE:
Uzi Boa i Agnieszka Allstar. Tu już w ogóle nie zostawiam komenta. Tych osób jest więcej, nie każdego wymieniłam.
Sporo mi to sl dało jednak;)
Jeśli wrócę, to wrócę, miejcie oczy na około głowy pewnego dnia zaatakuje Was... Linka Fish!
Buziaki i dziękuję za poświęcenie miejsca na blogach.

Copyright © 2009 Żyje się co najmniej dwa razy. All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.